Sunday, October 23, 2011

Penyembuhan telinga kiri

Beberapa minggu lalu... telinga kiri saya mengalami masalah dan sakit sangat beberapa hari ini...Saya tidak dapat mendengar dengan jelas. Namun begitu, apabila saya pulang ke rumah pada hari Sabtu yang lepas, ibu saya telah mendoakan bagi saya. Sebenarnya saya nak jumpa doktor kerana telinga saya amat sakit lantas menyebabkan saya sakit kepala pada masa yang sama tetapi ibu saya berkata, "Kamu mempunyai Yesus sebagai penyembuh...kenapa mahu jumpa doktor.. Doa dahulu."

Pagi tadi apabila saya bangun dari tidur, saya terasa seakan-akan ada sesuatu dalam telinga saya. Maka saya pun koreknya keluar (I dunno how to describe what is it - It's like half the size of a sim card - looks like tissue.) Namun begitu, saya sangat bersyukur AKHIRNYA SAYA DAPAT MENDENGAR DENGAN JELAS!!! DAN TELINGA SAYA TIDAK SAKIT LAGIIIIIII!! =)

KUASA DOA =)

No comments:

Post a Comment

sausage(s)